پاکشو

 

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام گروه صنعتی پاکشو، دوشنبه، 31 شهریور ماه برگزار شد، خبرنگاران رسانه‌هایی همچون دنیای اقتصاد و صدای بورس نیز در این مراسم حضور داشتند و در حاشیه این مراسم با مهندس محمد عالمی، مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو در خصوص موضوعات مختلف به گفت‌وگو پرداختند.

در ادامه این گفت‌وگو را  با صدای بورس می‌خوانید.

 

سوال : برنامه شرکت برای افزایش سرمایه را توضیح دهید؟

موضوع افزايش سرمايه از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری‌ها در برنامه سال جاري شركت پيش‌بيني شده و این موضوع  بعد از اینکه مصوبه هیات مدیره را دریافت کرد، به طور رسمی از طریق سایت کدال اطلاع رسانی می ­شود.

 

سوال : چه برنامه‌هایی برای توسعه گروه صنعتی پاکشو در دستور کار دارید؟

توسعه­ شرکت با هدف گسترش بيش از پيش سبد فروش گروه صنعتی پاکشو و انجام سرمایه‌گذار‌ی‌های جدید در دستورکار است و به دنبال آن هستيم که پس از‌ انجام اقدامات اجرایی اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد .

 

سوال : لطفا درخصوص امکان تحقق بودجه سال 99 اعلام نظرفرمائید ضمنا با توجه به افزایش شدید قیمت مواد اولیه و سایر نهاده‌های تولید، آیا قیمت فروش محصولات تولیدی شرکت پاکشو افزایش خواهد داشت؟

با وجود تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و با نظر به تشدید نیاز مردم به محصولات شوینده بدلیل شیوع ویروس کرونا، گروه صنعتی پاکشو همانند قبل درکنار مصرف‌کنندگان عزیز خواهد بود.

درمورد تحقق کامل برنامه فروش شرکت، امیدوارم به یاری خداوند رحمان و با تدابیراندیشیده شده، تمرکز روی سرمایه گذاری‌ها وتوسعه آن‌ها و اجراي اثر بخش و كاراي برنامه‌هاي مورد نظر، شاهد تحقق بیش از صددرصدی بودجه سال 99 باشیم تا مثل همیشه موجبات خرسندی سهامداران عزیزرا فراهم نمائیم. درخصوص افزایش قیمت محصولات هم ازطریق انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی کشور پیگیرهستیم تا با تعامل با مراجع قانونی ذیربط مانند سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجوز افزایش قیمت محصولات تولیدی را متناسب با افزایش مواد اولیه و سایر نهادهای تولیدی اخذ نمائیم.

 

سوال : لطفا در خصوص تولید و عرضه محصولات جدید و تامین بیش از پیش نیاز مصرف کنندگان توضیح دهید؟

علیرغم شرایط سختی که در بازار است مطابق روال هرساله برنامه توسعه محصولات در تک تک برندها دنبال می­ شود و برنامه‌ریزی برای رشد و ايجاد تنوع در محصولات با هدف تامين رضايت و نيازهاي متنوع مصرف كنندگان بصورت دائمي و مستمر انجام مي‌شود.

 

سوال : ورود شرکت پدیده شمی جم به بورس اوراق بهادار در چه مرحله‌ای بوده و آیا شرکت‌های دیگر این گروه در سال جاری وارد بورس خواهند شد؟

شرکت پدیده شیمی جم و شرکت آریان کیمیا تک، از جمله شرکت‌هایی هستند که کارهای اولیه شان انجام شده است و به زودی وارد بازار سرمایه خواهند شد، برآورد این است که بین ٣تا ٦ ماه آینده اين شرکت‌ها موفق شوند مراحل پذیرش، درج در تابلو و عرضه اوليه را بگذرانند. در اين ميان ورود شرکت پدیده شیمی جم به  فرابورس قطعي است.

نظر بدهید