پاکشو

بورس 24: مجمع عمومی عادی سالیانه گروه صنعتی پاکشو با حضور 95.2 درصد سهامداران تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بورس 24 مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به سال مالی منتهی به 1401/12/29شرکت گروه صنعتی پاکشو(سهامی عام) 60 درصد معادل 18 تومان سود برای هر سهم را تقسیم کرد.

در ابتدا جناب آقای مهندس عالمی مدیرعامل محترم در مورد اهم فعالیت های شرکت گفت: در سال گذشته تمرکز بیشتر بر ترکیب فروش و توسعه محصولات و بازارهای جدید، ایجاد ظرفیت تولید مواد اولیه در راستای توسعه زنجیره تامین و تامین مناسب و به موقع مواد اولیه بوده است.

وی گفت: چشم انداز شرکت افزایش سهم صادرات در فروش، ورود به جمع 50 شرکت برتر در فهرست 100 IMI ایران و شناخته شدن به عنوان یکی از بهترین شرکت های عرضه کننده محصولات در زمینه سلامت بهداشت و زیبایی در جهان است.

به گفته وی مجموعه گروه صنعتی پاکشو همواره سعی کرده، با بررسی نیازهای مشتریان محصولات جدیدی را به بازار معرفی نماید. بر همین اساس نیز محصولات جدید در حوزه، شامپو ، پودر مایعات البسه، قرص ماشین ظرفشویی و … وارد بازار خواهد شد.

مهندس عالمی گفت: سود 53 درصد و فروش 37 درصد در تلفیق شرکت رشد داشته این در حالی است که در شرکت اصلی 94 درصد بودجه فروش و 123 درصد سود در بودجه محقق شد.

وی افزود: شرکت 9 درصد رشد تناژی و 40 درصد رشد ریالی داشته و 23 هزار و 295 میلیارد ریال سود انباشته دوره، سود خالص 14 هزار و 463 میلیارد ریال بوده است.

وی گفت شرکت پدیده شیمی جم صادرات خوبی دارد، دفتری در ترکیه ایجاد شده و در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی و … فعالیت دارد و 16 هزار 623 میلیارد ریال فروش داشته است.

مهندس عالمی تصریح کرد: فروش شرکت آریان کیمیاتک 26 هزار و 483 میلیارد ریال بوده و خط تولید مجموعه پاکان به شو، قرار است یک و نیم برابر تولید پاکشو تولید داشته باشد یعنی بالغ بر 300 هزار تن است.

صادرات پاکشو چقدر است؟

وی گفت: صادرات به کشورهای هدف از جمله روسیه به مبلغ 5 میلیون دلار ، ترکمنستان به مبلغ 5.6 ، آذربایجان به مبلغ 2.2 میلیون دلار رسیده و به قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان، و پاکستان صادارت داشته و بودجه امسال فقط برای روسیه 20 میلیون دلار است.

 

لینک خبر:

https://www.bourse24.ir/news/272782/اخبار-مجمع-گروه-صنعتی-پاکشو-را-اینجا-بخوانید

نظر بدهید