پاکشو

مهندس عالمی روز دوشنبه شانزدهم تیر ماه ۹۹ در سومین بازدید دوره‌ای خود با همکاران واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه دیدار کرد و با آن‌ها به گفت و گوی صمیمانه نشست.
مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو در آغاز جلسه ضمن قدردانی از همکاران به اهمیت دیدارهای حضوری درون خانواده گروه صنعتی پاکشو اشاره کردند.
ایشان بیان داشت مشکلات همیشه وجود دارد اما هنر ما این است مشکلات را مدیریت کنیم و در این زمینه گروه صنعتی پاکشو تاکنون موفق عمل کرده است.
در ادامه مهندس عالمی به ثبت رکورد جدید تولید در گروه صنعتی پاکشو اشاره کرد و تاکید کرد در شرایط حساس کنونی ما در قبال مردم عزیز کشورمان مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و نباید بگذاریم کمبود مواد شوینده در کشور احساس شود.
در ادامه همکاران در مورد دغدغه‌های موجود گفت‌وگو و در این زمینه پیشنهادات خود را مطرح کردند.
در این میان یکی از همکاران ضمن تشکر از امکان شرایط دورکاری در شرایط فعلی همه‌گیری کرونا، پیشنهاد کرد این امکان محدود به دوران فعلی نباشد و در آینده نیز با توسعه زیرساخت‌ها شرایط دورکاری برای افراد فراهم شود.
در پاسخ مهندس عالمی اظهار داشت این مورد پیش از این توسط همکاران منابع انسانی بررسی شده و امکان دورکاری برای همکارانی که شرایط کاری آن را دارند با تایید مدیر مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.
در ادامه دکتر مهری عبدالوند، با اشاره به ارزش‌های اخلاقی سازمان، بر فرهنگ گفت‌وگو و فضای مناسب جهت شنیدن صدای همکاران و بیان دغدغه‌هایشان به صورت مستمر در خانواده گروه صنعتی پاکشو تاکید کرد.
در این رابطه یکی از همکاران نیز ضمن قدردانی از این موضوع تاکید کردند، همواره فضای گفت‌وگو و توجه به دغدغه‌ها طی سال توسط مدیران ارشد وجود داشته است و این امر موجب اطمینان خاطر همکاران است.
همچنین مهندس عالمی در صحبت‌های پایانی خود، از اشتیاق و خلاقیت به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های همکاران واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه نام برد.
در پایان این دیدار، معاونت بازاریابی و تحقیق توسعه نیز از تلاش همکاران خویش قدردانی کرد.

نظر بدهید