پاکشو

 

 

 کرونا ویروس میهمان ناخوانده و ناشناخته امروز کشور ما، در کمال پیچیدگی و سرسختی هر روز افراد بیشتری را به کام بیماری می کشد. تمام هدف این ویروس با علائم متعدد چون سردرد، تب، سرفه خشک و غیره… سیستم ایمنی و دفاعی بدن است و برای تضعیفش استراتژی موثری را در نظر می گیرد. این ویروس با سرسختی و سرعت بالای انتقال، محیط زندگی ما را به قلمرو و حکمرانی خود  تبدیل می کند و با صبوری، دوره نهفتگی 14 روزه ای را در سکوت به تخریب قوای جسمانی و دفاعی بدن ما سپری می کند.

 

 

این واقعیت بر کس پوشیده نیست که شرط پیروزی در جنگ، شناخت تاکتیک حریف و اعمال استراتژی مناسب با شرایط آن است. ویروس کوید 19  با 3 خصیصه منحصر به فرد سرعت بالای انتقال، صبوری و استقامت و همچنین تضعیف سیستم دفاعی مبتلایان موج عظیمی از ترس و نگرانی را در میان مردم کشورمان و دیگه نقاط دنیا ایجاد کرده است. هراسی که غالبا در عکس العمل های احساسی و لحظه ای همچون مراجعه به مراکز آلوده نمایان می شود و یا امکان ابتلا را دو چندان می کنند. حتی گاهی باعث بروز مشکلات بزرگتر در جامعه همچون هجوم به مراکز تغذیه و فروشگاه ها می شود.

 

استراتژی مقابله با کرونا

 

در رویارویی با ویروس کرونا، در بعد فردی می توان انتظار بیماری چند روزه را داشت. اما اگر ابعاد بدن را به بزرگی بدنه جامعه تجسم کنیم چطور؟ در چنین وضعیتی می بایست اقشار مختلف جامعه را ارگان های سازنده و حیاتی بدن تلقی کنیم. با خرد جمعی و با هدف کلی نگر به درمان اعضا و اجزا بپردازیم، چرا که حیات و حرکت یک سیستم یکپارچه منوط به سلامت همه اجزا است.

در این راستا، گروه صنعتی پاکشو با سرعت درخور مقابله با سرعت انتقال این ویروس، ظرف مدت زمان 5 روز اقدام به فرمول سازی، راه اندازی خط تولید و تولید انبوه ژل آنتی سپتیک اهدایی با برند AVE کرد. در اقدام بعد، نقاط ضعف و آسیب پذیر سیستم دفاعی پیکره ی جامعه را شناسایی کرد. در این برنامه، گروه های کم توان که درجامعه سیستم دفاعی آسیب پذیرتری دارند دراولویت قرار گرفتند. چرا که حفاظت از این بخش از بدنه ما، سلامت خانواده های این عزیزان و حامیان و پرستاران و در نهایت سیستم دفاعی جامعه را حفاظت می کند.

اهدای ژل ضدعفونی AVE

 

انجمن کلیوی، دفتر روابط عمومی انجمن حمایت از کودکان کار، انجمن سلامت خانواده ایران، اداره کل زندان های استان البرز، زندانهای استان تهران، انجمن ام اس ایران، کانون هموفیلی ایران، خانه سلامت شهرداری تهران، موسسه زنان سرزمین خورشید، جانبازان شیمیایی، بیمارستان امام خمینی، مرکز آموزش دژبان آجا، بیمارستان ورامین و بهارلو و بسیاری دیگر از این دسته سازمان ها در لیست دریافت ژل های اهدایی AVE قرار گرفتند.

 

استمرار استراتژی مبارزه با کرونا ویروس

 

در نهایت در پاسخ به پافشاری این ویروس در ابتلای افراد مختلف، برنامه تولید مستمر و توزیع گسترده ژل ضدعفونی دست در ابعاد بیشتر برای پوشش همه استانها تدوین شد. که امید است بر این اساس تا پایان این بحران یکی از مهمترین اقلام  سلامت در سراسر ایران در دسترس همگان قرار گیرد. پاکشو بر این باور است که در کنار هم می توانیم این جنگ ناخواسته را همچون گذشته پیروز باشیم اگر و تنها اگر با اطلاع رسانی درست و سریع، به تقویت سیستم دفاعی بدنه جامعه بپردازیم و از دوره نهفتگی و سکوت تا نجات آخرین فرد مبتلا کنار هم بیاستیم.

با ما، امید را دست به دست می رسایم به تک تک سلولهای آسیب دیده و سایه قرنطینه و تهدید این بیماری را از سر فرزندان، پدران و مادرانمان کوتاه خواهیم کرد.

 

https://bit.ly/2TMOUQZ

 

نظر بدهید