پاکشو

مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی پاکشو روز شنبه 20 دی ماه با عنوان مخترع و نخبه کشور در برنامه تلویزیونی چهل‌ستون که از شبکه استان قزوین به صورت زنده پخش شد حضور یافت.

مجتبی موحدی با حضور در این برنامه تلویزیونی ضمن تاکید بر اهمیت کیفیت تولید کالاهای داخلی، اظهار داشت من افتخار می‌کنم در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنم که هدف آن تولید کالاهایی با کیفیت بالاتر از محصولات وارداتی است، این کیفیت فقط شامل مواد تشکیل دهنده نمی‌شود بلکه بسته‌بندی، اسانس، رنگ‌بندی و… بایستی مطلوب سلیقه ایرانی باشد. هر کدام ازاین موارد را تیم‌های تخصصی کنترل و در حقیقت خلق می‌کنند. در بعضی موقعیت‌ها هم ما الگوپذیری می‌کنیم، اگر محصولی در بازار جهانی مورد استقبال قرار گرفته است ما سعی می‌کنیم مشابه‌سازی کنیم و حتی بهتر از آن را تولید کنیم.

در این زمینه مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی پاکشو به تولید قرص ماشین‌ظرفشویی هوم‌پلاس اشاره کرد که به تازگی وارد بازار شده است و بازخوردهای آن توسط مشتریان دلگرمی بزرگی برایشان به شمار می‌آید. برای مثال نظراتی همچون «پولتون رو دور نریزید و برند ایرانی بخرید» و یا «من تا به امروز از فلان برند خارجی استفاده می‌کردم اما از وقتی این رو خریدم از اونا هم بهتره» را قوت قلب تولید ملی دانست.

در بخش دیگری از گفت‌وگوی برنامه چهلستون، مجتبی موحدی بیان داشت صنعت تولید شوینده ما در خاورمیانه چه از لحاظ فرمولاسیون و چه از نظر توانمندی‌های فنی این صنعت قابل افتخار است و خوشحالیم که حرفی برای گفتن داریم، در حال حاضر در شرایطی قرار گرفتیم که مردم به برندهای ایرانی بیشتر اعتماد می‌کنند و در کنار آن تولید کنندگان علاوه بر اینکه فرمول‌های خوبی را ارائه می‌دهند نسبت به تولید مواد اولیه‌ای که در گذشته از خارج وارد می‌شد اقدام کرده‌اند. همه این‌ها نویدبخش آن است که آینده این صنعت برای ماست و می‌توانیم خیلی حرف برای گفتن در منطقه داشته باشیم.

در ادامه این برنامه خانم موحدی نیز به گفت‌وگو پیوست و ضمن تقدیر از تلاش‌های همسرشان در پایان اظهار داشت: ایران برای ماست و اگر از محصولات ملی استفاده نکنیم آینده خوبی در انتظار کودکان ما نیست، ما همه تلاشمان را می‌کنیم برای فرزندانمان، پس سعی کنیم آینده ایران را برایشان بسازیم.

جهت مشاهده ویدیو قسمتی از این مصاحبه، به لینک زیر مراجعه کنید.

قسمتی از ویدیو مصاحبه آقای مهندس موحدی مدیر تحقیق و توسعه پاکشو با شبکه استانی قزوین

 

 

 

 

نظر بدهید