پاکشو

گروه صنعتی پاکشو در این روزهای پرتلاطم همه‌گیری ویروس کرونا که مصرف مواد شوینده و بهداشتی به ویژه در مراکز بهداشتی و درمانی چندین برابر شده است در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و اقدام جهت ارتقای بهداشت جامعه، 3 تن مواد شوینده به بیمارستان مفید اهدا کرد.
این مواد شوینده شامل مایع سفیدکننده، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، شیشه‌پاک کن و … است که به منظور ضدعفونی مستمر و روزانه در دوران مقابله با بحران کرونا به این بیمارستان، اهدا شده است.
همچنین در سال گذشته نیز پاکشو با همراهی و مشارکت، مرکز خیریه «امید فردا»، گروه داوطلبان حوزه پیشگیری موسسه خیریه «نیک گامان جمشید» و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به ضدعفونی بیمارستان‌های کشورکرد.

گروه صنعتی پاکشو پیش از این نیز در راستای یاریرسانی به هموطنان در شرایط سخت، از طریق اهدای 10 هزار کوله‌پشتی حاوی لوازم التحریر به مناطق صفرمرزی، حمایت از کودکان کار، اهدای اقلام بهداشتی و شوینده به مراکز خیریه و ضدعفونی کردن بیمارستانها، همکاری با یونیسف و تامین محصولات بهداشتی مورد نیاز این سازمان، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه مدرسه شهید صدوقی در روستای غنی‌آباد ورامین و اهدای اقلام بهداشتی و شوینده، تهیه کاپشن و لوازم‌التحریر و هدیه به دانش‌آموزان مدرسه شهید مفتح روستای اسلام آباد شهرستان ورامین به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداخته است.

نظر بدهید