پاکشو
اخبار

روز دانش آموز و حمایت شرکت پاکشو از دانش آموزان دبستان

By 1398/09/32 Comments

گروه صنعتی پاکشو همان گونه که تکنولوی و نوآوری را در روزمرگی جهت رونق کسب و کار و پیشرفت سطح کیفیت زندگی پیاده سازی می کند، مفتخر است  از دنیای ماشینی به بهانه های مختلف فاصله گرفته و در مجامع مختلف زمینه ساز شادی و انگیزه همکاران و هموطنان عزیز باشد. از این رو این بار هم محفل کودکانه و همیشه پرنشاط دانش آموزی در اولویت بود، جمعی که پاکی و نشاطش رویاپردازی هایمان را رنگین کمانی می کند و یادآور مسئولیت هایمان در قبال اجتماع بالاخص معصوم ترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه است.

 

 

جشن روز دانش آموز و شرکت پاکشو

 

دبستان دخترانه و پسرانه واقع در روستای اسلام آباد ورامین (با ظرفیت 346 نفر دانش آموز در شیفت صبح و 411 نفر در شیفت عصر با مجموع 12 کلاس) پیشینه ای بالای 50 سال در رشد و پرورش دارد و هرساله با کادر آموزشی دلسوز و متعهد با کمترین هزینه و بیشترین حمایت، کودکان و نوجوانان را به مقاطع بالای تحصیلی راهنمایی می کند. جدول ذیل گویای وضعیت رفاهی، امکانات آموزشی، تفریحی و معیشتی کودکان این مدرسه به تفکیک درجه (با درجه بندی از 0 تا 5 به ترتیب از عدم امکانات تا امکانات قابل قبول) در دورانی است که مدارس پیشرفته شهری به لطف تکنولوژی بالا به سمت هوشمند شدن روز به روز مجهزتر می شوند.

 

روز دانش آموز و وضعیت دبستان

دانش آموزان و حامیان پاکشو

برنامه شرکت پاکشو در جشن روز دانش آموز دبستان اسلام آباد

 برنامه شرکت پاکشو از این قرار بود که بعد از مدت ها کار و تلاش بی وقفه، همکاران را مجددا دعوت به دیدار دنیای عزیزانی کنیم که وارثان منصب های فعلی و کنونی ما هستند تا انگیزه ای دو سویه برای همکاران محترم و جانشینان فردایمان ایجاد کنیم. برای هماهنگی همه مسئولان پرمهر دبستان من الجمله مدیریت و معاون محترم دبستان پذیرای ما بودند و نهایتاً مراسم با عنوان جشن روز دانش آموز در تاریخ 13 آبان 1398 برگزار شد.

شرکت در جشن روز دانش آموز

پس از تخصیص جوایز و تقدیرنامه به دانش آموزان ممتاز و برتر دبستان در روز دانش آموز، اهدای پک هدایای برند گلرنگ به کودکان توسط همکاران گروه صنعتی پاکشو فضای دبستان را از شور و شعف و همهمۀ کودکانه پر و قوای جنگیدن برای آینده بهتر را در جان و تن ما زنده کرد. بار دیگر به ما یادآور شد که هنوز استحکام صندلی های مدیریتی در جامعه گروی استقامت صندلی های تحصیلی کودکانه و سلامت ما در گروی سلامت رویاپردازی های کودکانمان است.

این کودکان در حین تحصیل سهم بزرگی در تامین مالی و وضعیت معیشتی خانواده های خود داشته ولیکن امید است سهم آنان از آینده مشاغلی همچون دستفروشی، زباله گردی و گل فروشی نباشد.

 

توسعه و اخذ مدرک گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت

نظر بدهید