تاریخچه گروه صنعتی پاکشو

تاریخچه گروه صنعتی پاکشو

گروه صنعتی پاکشو (سهامی عام) در سال 1351 با سرمایه فکری، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش‌های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی وعده‌ای از همراهان ایشان بنیان‌گذاری شد. گروه صنعتی پاکشو با به کارگیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های بخش خصوصی ایران در زمینه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی نام برد.

تولیدات این شرکت با نام‌های گلرنگ، اوه، سافتلن، مریدنت و هوم پلاس در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی، جایگاه ویژه‌ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.

از تولیدات سال‌های اولیه تاسیس می‌توان از مایع ظرفشویی، مایع سفید کننده، نرم کننده حوله و لباس، شیشه‌شوی، جرم‌گیر و شامپو فرش نام برد که درسال‌های بعد با تلاش و کوشش مضاعف، انواع شامپو، مایع دستشویی، خمیردندان، نرم کننده موی سر، قرص، ژل، پودر و نمک ماشین ظرفشویی، مایع لباسشویی، پودر لباسشویی، پاک کننده چند منظوره و شیشه پاک کن در رنگ‌ها و در رنگ‌ها و بسته بندی‌های متنوع اضافه شده است.

گروه صنعتی پاکشو، کیفیت تولید را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می‌کند و آن ‌را کلید موفقیت خود می‌داند.